logo DermoLife Academy

Dermolife Academy eshte shkolle e Estetikes se Avancuar. Me nje program studimi 2-vjecar, e akredituar nga Ministria e Punes dhe Mireqenies Sociale

Orari
  • E Hene - E Shtune
    8.00 - 19:30
  • E Diel
    Pushim

Copyright ©2022 Dermolife Academy

Informacione

tipet e klienteve

Deshironi te dini se si te persosni konsultat tuaja estetike te pacientit?
Ketu jane keshillat tona te eksperteve per elementet qe duhet te permbaje çdo konsulte klinike.

Vini re ne themi konsultim "klinik"; ne besojme se çdo konsultim duhet te behet personalisht, jo nga distanca.
Si te beni nje konsultim te plote estetik te pacientit:

• Bejeni pacientin tuaj te ndihet rehat dhe i qetesuar.

Mund te duket e çuditshme dhe ne shpesh e themi kete, por eshte e vertete dhe duhet ta perserisim: njerezit mund te mos e mbajne mend ate qe thoni, por ata gjithmone do te kujtojne se si i beni te ndihen.
Menyra me e mire per nje konsultim te qete dhe pozitiv me pacientin eshte qe te dyja palet te komunikojne qarte dhe hapur. Sigurohuni qe ta beni pacientin tuaj te ndihet rehat per te ndare me ju informacionin e nevojshem . Jo vetem qe ky raport do te ndihmoje qe konsultimi juaj te shkoje mire, por gjithashtu tenton te çoje ne rezultate me te mira te trajtimit.

• 8 Hapat per mbledhjen e informacionit mjekesor gjate konsultes.

Duhet te mbani mend gjithmone te diskutoni pikat e meposhtme me pacientin tuaj.

▪️Ilaçet: me recete, pa recete (OTC) dhe/ose bimore?

▪️Alergjite dhe intolerancat? Ushqimi, mjedisi apo droga?

▪️Shendeti psikiatrik/mendor (PMH)

▪️Historia estetike: çfare, kur dhe ku? Me ke?
▪️A po planifikojne te shkojne me pushime apo te udhetojne se shpejti?

▪️Pushtimi i tyre (Koha kur.. )

▪️A jane shtatzene, ushqehen me gji, jane nenshtruar IVF, apo ne peri/menopauze?

▪️Histori/hobi sociale: pirja e alkoolit, pirja e duhanit, kalerimi, per shembull.


Diskutoni shqetesimet e tyre, qellimet dhe rekomandimet tuaja te trajtimit
Kjo duket mjaft e drejtperdrejte, por shpesh do te zbuloni se pacientet nuk do te dine saktesisht se çfare duan, sa i perket trajtimit.

Varet nga ju qe ta bisedoni kete me ta dhe, si me pare, te perpiqeni t'i beni ata te hapen ne menyre qe te arrini ne fund te shqetesimeve te tyre. Per shembull, dikush mund te vije tek ju duke kerkuar botoks per te zbutur ballin e tyre, sepse ata ndjehen te trishtuar. Megjithate, mund te ndodhe qe ky efekt te jete ne fakt rezultat i linjave periorale ose palosjeve ne mes te fytyres. Pasi te dini se çfare po perpiqen te arrijne, mund te filloni te diskutoni rekomandimet tuaja.”

Bini dakord per nje plan trajtimi
Pasi te keni pershkruar rekomandimet tuaja te trajtimit, shpjegoni pse po i sugjeroni ato, çfare efektesh duhet te kene, sa duhet te zgjasin, etj. Ju gjithashtu duhet te diskutoni rreziqet dhe komplikimet e mundshme qe lidhen me keto, si dhe se si do t'i menaxhonit ato, nese ndodhin.

Te gjitha procedurat mjekesore vijne me rreziqe, eshte nje çeshtje qe te siguroheni qe pacienti juaj te jete plotesisht i informuar ne menyre qe te marre nje vendim perfundimtar nese deshiron apo jo te vazhdoje me trajtimin. Ky eshte gjithashtu shansi juaj per te nxjerre ne pah trajnimin dhe aftesite tuaja si praktikues i estetikes mjekesore duke demonstruar njohurite dhe aftesite tuaja ne parandalimin dhe menaxhimin e komplikimeve.

Sigurohuni qe te merrni pelqimin e informuar
Pasi te keni kryer konsultimin dhe pacienti te kete vendosur te vazhdoje me trajtimin, sigurohuni qe te merrni nenshkrimet e tyre ne formularet perkates te pelqimit. Shpjegojuni atyre, lerini kohe te lexojne formularet dhe tregojuni se ku te nenshkruajne kur te jene gati.

Nese ka ndonje kuti te zgjedhjes brenda ketyre formulareve te pelqimit, per shembull pelqimi per t'i kontaktuar ata per qellime marketingu ose pelqimi per te perdorur imazhet e tyre per marketing, theksojini ato ne menyre qe ata te jene plotesisht te vetedijshem se çfare jane. duke rene dakord.

Jepni keshillat e duhura per kujdesin pasues dhe detajet e kontaktit te urgjences
Vetem mendoni logjikisht dhe rishikoni formularet e pelqimit dhe udhezimet.
Sigurohuni qe te gjitha keshillat e dhena mund te mbeshteten nga nje arsyetim shkencor dhe shpjegoni kete pacientit tuaj ne menyre qe ata te kene me shume gjasa te jene ne perputhje

Nese pacienti juaj respekton siç duhet keshillat e kujdesit pasues, ka me pak rrezik per komplikime dhe ankesa, prandaj beni çmos t'ia shpjegoni kete. Ju mund te deshironi te keni keshilla per kujdesin e mevonshem per trajtimet popullore te printuara ne fletushka qe mund t'u jepni pacienteve perpara se te largohen dhe/ose shtoni kete informacion ne faqen tuaj te internetit nese keni nje te tille. Ju gjithashtu mund ta dergoni kete me email tek ata si vazhdim, pasi te largohen nga klinika juaj.

Nje gje qe çdo praktikues i mire estetik duhet te beje, perveç dhenies se keshillave perkatese per kujdesin pasues, eshte t'i jape çdo pacienti detajet e kontaktit te urgjences perpara se te largohen.

Mbani nje sy ne kohen
eshte thelbesore te mbani mend se jeni duke punuar ne nje klinike te vertete dhe çdo takim ka nje afat kohor. Menaxhimi i kohes eshte i rendesishem, prandaj sigurohuni qe te lini kohe te mjaftueshme per te kryer konsultimin me pacientin tuaj teresisht, perveç çdo trajtimi.